onsdag 10 oktober 2012

Tävling

Nu har du chansen att vinna detta armband som är speciellt tillverkat av mig till någon av er som läser min blogg. Jag har valt färgen rosa för att uppmärksamma "den rosa månaden" och sända en extra tanke till de som har haft eller just nu har bröstcancer. Du kanske har läst min blogg några gånger, eller hittat in hit just idag. Oavsett vilket så får alla som vill delta i tävlingen. För att få chansen att vinna detta smycke, skriv ditt namn och din mailadress i kommentarsfältet följt med en beskrivning av någonting i min blogg som har inspirerat dig. Tävlingen pågår månaden ut.
Lycka till!
 
Nu på morgonen fick Joline agera lottodragare Och vinnaren är..... Julia Samuelsson! Stort grattis!
Tack återigen ni andra för att ni tagit er tid till att skriva så fina och uppmuntrande ord till mig:-)

Exklusivt armband med hänge i äkta silver




17 kommentarer:

  1. jättefint armband.
    Kan man beställa ett?! ;)
    känns som lite fusk om man deltar som släkting

    SvaraRadera
  2. Det är klart att du ska vara med i tävlingen Empan! Vinnaren utses genom lottning och jag har ingen anledning att fuska, eftersom att de som inte vinner jättegärna får beställa sig ett armband om man är besviken över förlusten;-) Jag kan dock inte göra ett exakt likadant då hjärtat är köpt för länge sedan, men det finns ju pärlor o berlocker som är minst lika fina. Kramis

    SvaraRadera
  3. Sånt hade varit smaskigt att vinna, men tror att det är alldeles för litet för mig så jag bara skriver en rad iaf (något jag är skitdålig på med tanke på att jag läst din blogg sen du startade den..*LOL* )

    SvaraRadera
  4. Linn Bessner: limpan91@hotmail.com

    Jag är inspirerad över att du verkligen har hittat ditt gebit, din grej. Dessutom är du fantastiskt kreativ och utmanar min tanke kring design och hur tallrikar, skålar kan användas för utsmyckning, färg och värme.

    Som om det inte vore tillräckligt så har du en helhetskreativ som jag inte sett hos någon förut, dvs bakning, smycken, inredning.

    SvaraRadera
  5. Linn: Vad glad jag blir av dina fina ord! <3
    Linda: Det ordnar vi om du skulle stå som vinnare;-)

    SvaraRadera
  6. Hej Anneli, det jag slås av varje gång jag läser din blogg är hur otroligt kreaktiv och duktig du är. Du får allt att så så mysigt och fint ut, pricken över i:t är att du alltid får en personlig känsla över det du gör ! Fortsätt med ditt fina intresse så hoppas jag få ta del av ett utav dina fina verk! /Louise
    louise.wickstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Tack så jättemycket för dina värmande ord Louise!

    SvaraRadera
  8. Jag vill gärna delta!
    Julia Samuelsson, jsamuelsson90@gmail.com

    Jag hittade din blogg idag, tack vare din systers blogg. Tycker att hon beskrev dig och din blogg väldigt fint, så jag klickade in. Och den var väldigt fin! Gillar dina bilder och att det mesta av din inredning, bakverk mm verkar gå i romantiska färger så som rosa och vitt.
    Och jag tycker du verkar ha ett så mysigt liv, med en liten bebis och massa roliga intressen :)

    Ha det fint!

    SvaraRadera
  9. Kul att du hittat hit Julia! Och tack så mycket för att du tagit dig tid att skriva till mig:-)

    SvaraRadera
  10. Hej Anneli, jag kom in på din blogg för ett par veckor sedan och fastnade för den höga mysfaktorn du skapar. Det romantiska gammaldagsa med fina detaljer i både inredning, bakning och smycken gör bloggen fantastikt personlig och härlig. Som en varm kopp te framför brasan! Får bra tips och idéer från dig och senast igår tänkte jag på vad jag kunde göra om här hemma. Fortsätt i den andan!
    Kram Ida
    Lindman91@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Åh, vilka fina ord! De värmer ännu mer än en kopp te framför brasan;-) Vad glad jag blir! Tack så mycket Ida!

    SvaraRadera
  12. Hej Anneli!
    Jag heter Cecilia hamnade på din blogg då din syster länkat adressen till din blogg på sin Facebook. Därefter har jag tittat in lite då och då. Din blogg är så himla mysig! Du gör så söta saker, allt från supersöta tygbakelser, till riktiga bakelser, till fina smycken! Får bara lust att sätta mig ner och pyssla när jag tittar in här :) tycker verkligen att du funnit din grej, och tycker du ska fortsätta med det. Kan bara föreställa mig hur söta och mysiga kalas du kommer ordna när din dotter blir äldre.

    Kram Cecilia

    cecilia_navarro12@hotmail.com

    SvaraRadera
  13. Hej Cecilia! Vad roligt att du finner skaparlust när du läser min blogg. Hör gärna av dig om det är något speciellt pyssel du skulle vilja prova på och behöver en beskrivning till;-) Ha det gott!

    SvaraRadera
  14. Gabriella Österberg;
    g_lundqvist@hotmail.com


    Först och främst vill jag säga att du har en jättefin blogg. Blir inspirerad av den energin du har och alla dina ideér =)och framförallt alla dina fina bakverk och smycken!

    Nu hoppas jag på att vinna detta armband =)

    Kram.

    SvaraRadera
  15. Hej där! Jag hittade in hit då jag läser din systers träningsblogg - men din blogg var oerhört inspirerande på ett helt annat kreativt plan, förutom din ursöta lilla tjej - med kanske ett av de finaste namnen (är välsignad med en bästavän med samma namn) och alla fina bilder så faller mig färgerna (vem älskar inte rosa, och i oktober månad dessutom?!) på både bloggen och det är ursnygga armbandet mig totalt i smaken! Så nu håller jag bara tummarna! :-D

    SvaraRadera
  16. Tack så mycket Lizette för att du la ner tid för att skriva så fina och uppmuntrande ord!

    SvaraRadera