tisdag 10 januari 2012

Pulkapremiär

Vi har ju inte precis blivit bortskämda med snö den här vintern, så idag när jag såg att det låg lite snö på marken kände jag att det var dags att gå ut o dra Joline i pulkan hon fick i julklapp. Man vet ju liksom inte om det tänker falla någon mer snö den här vintern som snarare känts som vår. Jag tror inte Joline haft roligare någon gång tidigare. Att åka pulka var jäääääätteroligt! Hon flinade upp sig varje gång jag vände mig om för att titta på henne. När jag tyckte att jag kört runt gården tillräckligt många varv och frågade om hon ville komma upp svarade hon med ett bestämt NEJ och vände sig ifrån mig. Det var bara att dra vidare ner på granngården.

Det är första gången Joline ser snö på så här nära håll så hon kunde inte låta bli att smaka lite på det också. Allt ska ju undersökas med munnen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar