måndag 16 april 2012

Jag har sytt en nalle...


för första gången. Ja, om man bortser ifrån Kalikåfigurerna man fick sy på syslöjden i skolan förstås. Jag blev faktiskt rätt nöjd med denna, min första nalle. Joline gillar den också, men den här är faktiskt till en annan liten prinsessa som fyller år snart. Jag får helt enkelt sy fler nallar så Joline kan få sig en egen. Nästa nalle får bli en lite större variant, då denna lilla var väldigt meckig att vända ut och in och stoppa. Det kan i och för sig även bero på att jag använde ett mönster för fleecenallar men sydde i ett kraftigt bomullstyg. Nallen har fått en scarf i samma tyg scarfen födelsedagsbarnet ska få. Då kan de matcha varandra:)

I:et på magen ger en ledtråd om vem som ska få leka med den här i framtiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar