fredag 29 juni 2012

Roberts radio


Jag har länge varit sugen på att sitta och lyssna på radio ute i solstolen, men inte riktigt fått till någon bra mottagning på mobilen och stereoanläggningen är för klumpig för att släpa med sig ut;) Ett annat problem har varit att jag tycker radioapparater är så fula! Men när jag handlade kökstillbehör hos Leilas generalstore fick jag syn på denna skönhet! Tyckte dock att den var alldeles för dyr och det blev ingen radio den gången. Sedan dök radion upp i mitt huvud igen och jag bestämde mig för att söka på pricerunner. Den e-butik som var billigast hade dessutom just då ytterligare 15 % rabatt och då var det bara att slå till! Ångrar mig inte en sekund att jag investerade i denna. Den har ett toppenljud, fungerar som en modern radio, och är snygg i sitt retroskal;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar