lördag 31 mars 2012

Mina smyckesfavoriter kombinerade

Som halsband

Som jag använder det i vanliga fall
För några veckor sedan fick jag en beställning av en tjej som tidigare köpt tvåradiga wraparmband av mig. Den här gången skulle hon beställa ett fyrradigt armband, trodde jag. I själva verket skulle hon ha det som halsband. Jag tyckte det lät lite konstigt först, men självklart så gjorde jag beställningen och hon blev jättenöjd. Häromdagen fick jag för mig att testa att ha mitt fyrradiga armband som halsband och knäppte på min favoritberlock. Det blev faktiskt väldigt dekorativt, kanske tom mitt nya favoritsmycke! Det är så roligt när man får nya idéer med hjälp av sina "beställare".

4 kommentarer:

  1. Skulle vara kul och veta vilka bloggar du följer

    SvaraRadera
  2. Hej! Den enda bloggen jag följer är "passionforbaking". För övrigt läser jag bloggar jag slumpmässigt hamnar på när jag söker inspiration i olika ämnen. Skulle vara roligt för mig att veta vem du är som hamnat här:)

    SvaraRadera
  3. tjej på 25 år med två små stjärnor här hemma, håller på med träning och kost, läser du ngt sånt?

    SvaraRadera
  4. Jag är tyvärr alldeles för dålig på att träna, blir promenader med lillan i vagnen ibland. Min lillasyster har precis startat en blogg med inriktning på träning o kost, kolla in den: http://made.shapemeup.se

    SvaraRadera